Benycargo RK4
Kód: 116/60V2Detailní popis produktu
Dlouhou dobu poptávaná tříkolka se supr trupr výkonem 3,9 kw, to už něco uveze. Je to taková mašinka pro opravdu hrubou práci, uveze až 600 kg a to už je sakra dost kil. Stejně jako naše věhlasná 11ska má redukci rychlosti, která vás dostane z jakékoliv šlamastyky ať už v lese, na poli či prostě jen při převážení těžkých nákladů. Opravdový silostroj, který lehce trumfne,hlavně za ty peníze, i mnohem silnější a dražší stroje. Jó, to my češi máme nejraději-věcičky který jsou skvělý v porovnání cena výkon.
Tříkolka je homologovaná pro provoz po pozemních komunikacích, takže máte štempl na to, na čem se vozíte je opravdu fajné A tak si samozřejmě můžete stroj přihlásit k SPZ, pokud se budete pohybovat po silnici. Zákonný pojištění už je povinný ke každému takovému stroji, ale co, za ty dvě tři stovky ročně to stojí.
Tankujete stejně jako u 11S z každé 230V zásuvky a i při dnešních energiích jezdíte zhruba za 15,-Kč na 100 km, což je fakt dost dobrý.
TECHNICKÁ DATA
- Výkon motoru: 72V 3800W
- Rozměry celkové: d 3065 x š 1175 x v 1395 mm
- Rozměry korby: 1300 x 950 x 280 mm
- Váha (z toho baterie): 236 kg
- Nákladní nosnost: 600 kg
- Dojezd: až 80 km se 45Ah baterií a až 100 km s kapacitou 58 Ah
- Stoupání: 29 % i s nákladem
- Max.rychlost: 45 km/h
- Rozměr předního kola: 4 x 12
- Rozměr zadních kol: 4,5 x 12
- Baterie: 60V 45 Ah nebo 60V 58 Ah, dobíjení ze sítě 230 V
Často kladené otázky:
Models RK4
1.Potřebuji řidičský průkaz na tříkolku?
V případě, že si ji zaregistrujete na SPZ značky, tak ano. Jinak po uzavřených areálech, polňačkách je to samozřejmě bez.
2.Jaký typ ŘP bych potřeboval,kdybych si tříkolku přihlásil k SPZ?
Typ AM nebo B. Typ AM je na malý motocykl a a vydává se od 15-ti let.
3.Kdo je výrobcem tříkolek?
Výrobcem tříkolek je na naše firma Benycargo.
4.Potřebuji pro jízdu terénem drapáky?
Ne,nepotřebujete.Naše tříkolky mají již v základu velké,široké pneumatiky,které mají hodně hluboký vzorek,který ovšem neznepříjemňuje jízdu po hladkém povrchu jako tomu je u drapáku-představte si jízdu traktorem po silnici.Pokud byste přesto měli pocit, že potřebujete opravdu pouze pracovní pneu-šípový vzor apo.,musíte poptat u prodejců pneu,my je nenabízíme.
5.Co přesně je to redukční páka?
Jedná se o redukční pedál, který byl konstruován přímo k tomuto typu tříkolky a při jeho sešlápnutí jde všechna energie do síly a vy můžete s lehkostí stoupat i do 18-20% kopce či projet velmi, ale velmi hlubokým blátem či jiným nepříznivým terénem.
6.Uveze tříkolka opravdu 600 kg?
Ano,uveze .Garantováno, odzkoušeno i v terénu a kopci. Testováno TUV/SUD.
7.Má tříkolka zpátečku?
Ano,samozřejmě,že má zpátečku,která se hlásí zvukovým doprovodem, abyste při tom tichém chodu tříkolky nezapomněli, co vlastně máte zařazeno.
8.Je tříkolka vhodná pro větší či silnější lidi?
Ano,je.Má dostatečně široký podsedák 100 cm , dostatečný prostor pro nohy i většího člověka a řidítka jsou v poloze,t ak abyste se k nim nemuseli krčit a navíc si jejich naklopení doštelovat dle potřeby.
Největší zákazník má 201 cm a ještě má krapet místa a nejtlustší má 200 kg a tříkolka lítá i s nákladem.
9.Je potřeba mít tříkolku homologovanou?
Pojďme si říct, proč jo.
Naše tříkolky jsou homologované a testované, takže to, co udáváme máme podložené a odzkoušené nezávislou testovací laboratoří TUV/SUD. Homologace není jen o tom, zda-li může mít tříkolka SPZ či ne, je to hlavně o tom, že se k vám dostane stroj, který je bezpečný a funkční, tak jak je udáváno. Homologací projdou veškeré použité komponenty, aby byly kvalitní a bezpečné.
Je dobré vědět, že někdo se tomu chtěl věnovat,dát do toho spoustu času,úsilí a peněz, aby vám připravil, co nejlepší výrobek.
Otázka pro vás,moji milý, může vám někdo další zaručit, že to co udává je založeno na pravdivém základě, protože to bylo otestováno-brzdy ,šasí,listová pera,řídící jednotky,budíky,motory...vše je dimenzováno tak, aby tříkolka byla dlouhodobě funkční a hlavně bezpečná. Nelze věřit všemu, co je napsáno, protože papír snese vše.
10.Jakou životnost mají baterie?
Naše baterie mají životnost plných 600 cyklů, přičemž je možné dobíjet průběžně jelikož nemají paměť. U baterií rovněž platí, že to, jak se o ně budete starat o to déle vám vydrží.Běžnému uživateli by měly vydržet 5-6 let.Nové baterie poté lze zakoupit u nás.
11.Co ovlivňuje životnost baterií?
Nejlepší pro ně je, když jsou pravidelně zatěžované a nabíjené.Nejhorší je nechat je úplně vybít nebo dobíjet po každé jízdě(třeba třikrát denně).Důležitá je rovněž zimní údržba, ta může velmi výrazně zasáhnout do životnosti baterie.Na baterie je tedy záruka jako na spotřební zboží 6 měsíců, na celý stroj samozřejmě 24 měsíců, pro Ičaře jeden rok.
Rada:Pokud nebudete v zimě jezdit ,tak baterie nabijte doplna , vyjměte a uložte na suché místo o teplotě aspoň 5 stupňů.V případě, že budete jezdit méně často či skoro vůbec a nechtějí se vám baterie vyndávat, tak doporučujeme nabít co 10 dní.Ale zase nenechávat celou zimu tříkolkou píchlou v nabíječce.
12.Jaký je způsob dopravy?
Jsou dva způsoby jak si tříkolku dostanete na váš dvůr-buď si pro ni přijedete k nám do Jihlavy nebo si ji necháte poslat.Naše tříkolky rozváží firma Toptrans, která má auta s plošinou,takže stroj vám vyloží přímo pod nos, aniž byste museli zajišťovat nájezdy či s tím mít jiné obštrukce.Stroje jsou častečně přednabité, takže si ho rovnou můžete dovézt do vaší stodoly.
13.Když si budu chtít pro tříkolku přijet-co budu potřebovat?
Když si přijede k nám do Jihlavy, tak nepotřebujete žádné nájezdy či fošny. Máme zde nakládací rampu, takže stroj jen natlačíme do vašeho vozíku či dodávky. Pro tříkolku si jezdí lidé s velikostí vozíku již od dvou metrů, vždycky nějak naložíme. Pokud máte dodávku, tak si pište, že na tříkolku potřebujete minimálně tento prostor-výška 130 cm, šířka 105 cm, délka 260 cm.
14.Na kolik barů hustit pneu?
Všechny kola hustíme na 3 bary.Toto si dobře hlídat a kontrolovat pravidelně každý měsíc, pokud budete mít pneu dlouhodobě podhuštěné, tak stroj ztrácí výkon, baterie dostávají dost zabrat a může to výrazně zkrátit životnost baterií či vést k dalším poruchám-třeba motoru, který má tak mnohem větší záhul.
15. Kdy a jak používat redukci?
Redukci používáme téměř vždy v terénu( po poli, louce, v lese...),ale i po hladkém povrchu do kopce či s těžkým nákladem, či všude tam kde není rovina(asfalt).Redukce se zapíná vždy když je motor v klidu, takže se stroj zastaví. Redukcí nic nepokazíte, používejte ji raději častěji, navíc s ní jezdíte tzv. na spotřebu :-)
16. Co když mi redukce cuká či nejde?
Tak se nic neděje, nejedná se o žádnou závadu, pouze se vlivem používání vyklepla a bude potřeba ji doštelovat v rámci pravidelné údržby. Takže ji dotáhnete na obou koních tak, aby při zařazení vylezly cca 1,5- 2 cm z diferáku.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.