0 0.00 
košík: 0 item(s)- 0.00 

Naše začátky

Možná vás zajímá,kdo stojí za značkou Benycargo,pojďte se podívat:

Máme menší rodinnou farmu v srdci Vysočiny, kde pobíhá asi 10 koní a stejný počet dobytka a spousta dalších chlupatých čtyřnožců….Jak si asi dokážete představit, tak práce kolem tolika kusů dokáže být náročná,na konci šichty,která mimochodem nikdy nekončí , zjistí člověk, že nachodil půl maraton a nasmýkal se s milionem věcí a představuje si, jaké by to bylo,kdyby to někdo udělal za něj.Ano, toto jsem byla já, proto jsem pořád vymýšlela a přemýšlela, jak si život ulehčit. Čtyřkolka se zdála jako jedna z možností,ale… ale je hlučná, neohrabaná, hrozně jednostranná a uveze tak maximálně mě, ale už žádný náklad… Dlouhé bylo přemítaní co a jak, když tu najednou při cestě Asií uzřela jsem jejich místní rikšy a nápad byl tu.

Po příjezdu jsem se sháněla a pídila po pořádném stroji. Chtěla jsem něco, co něco uveze- hnůj, seno, ale i třeba dříví z lesa, něco co vyjede tady ty naše kopce, ale poradí si i s blátem, které nás tu každé jaro a podzim obohacuje svoji přítomností nebo když se budu chtít jen tak přemístit z bodu A do bodu B. V této době přišel i ten nápad, když něco takového užiju i já, tak proč by o to neměl zájem někdo jiný a rázem se z nápadu stal podnikatelský záměr.

Většina firem nabízela sice levné, ale  ne moc výkonné a kvalitní tříkolky-jednoduše šunty, které se úplně nesbíhaly s mojí představou, co by měla tříkolka umět. Nakupovat jen tak bezhlavě něco nad čím nemám kontrolu, jak se vyrábí a hlavně, jak funguje či v jaké kvalitě je to vyrobeno,to opravdu v tomto případě neovlivníte.

Během dalších dvou let se semlela strašná spousta věcí a výsledkem toho se stala vlastní výroba a montáž, což je ta nejlepší verze všeho, aby měl člověk, co nejvíce věcí pod kontrolou a vše bylo, tak jak si přeje.

Testování prvního prototypu trvalo skoro dva roky než jsem se dostali k dnes již prodávané verzi. Stálo za tím také nadšení okolí, rodičů majíc chatu na samotě u lesa, kteří museli startovat auto pro každou návštěvu místní sámošky,vzdálené sice jen 2,5 km-pro auto krátkou vzdálenost ale pro nohy už delší, když chcete ráno jen rohlíky a pak si ještě vzpomenete,že jste zapomněli bednu s limčama a pak lítáte zbytečně nahoru dolu.

To vše už je teď vyřešeno a tříkolku vlastní v okolí chaty nejeden nadšenec, který řešil stejný problém.

Ze začátku jsem tříkolky pomáhala montovat sama, ano já-jedinec, kterého baví montovat všechny ty nesmysly z Ikey. Zkrátka, jak říkala moje babička-jsem technický typ,Merkur mě vždycky bavil. V současné době, ale už máme techniky, kteří dávají stroje dohromady, přímo zde v ČR, aby zůstala zachována nejvyšší kvalita a byla provedena i řádná výstupní kontrola.

Vrcholem se stala homologace pro Evropu – proces, který prověří jestli jste opravdu dělali vše správně a zda-li vše funguje,tak jak má. Tento proces má i své požadavky na kvalitu materiálů a zahrnuje i sérii testů na funkčnost, takže opravdu můžeme s klidem říci, že to, co udáváme je prověřeno nejen námi uživateli, ale také nejlepšími Evropskými laboratořemi.

Při této dlouhé cestě, jste pomáhali i vy,naši zákazníci-takový ty technický typy a domácí kutilové, kteří připomínkovali  první prototypy, které si zakoupili. Jen tak jsme mohli naše tříkolky posunout tam,kde jsou. Referencemi a poznatky o zlepšení či vylepšení.

V případě,že si ji zaregistrujete na SPZ značky,tak ano.V uzavřených areálech není potřeba.

Typ AM nebo B. Typ AM je na malý motocykl a vydává se od 15-ti let.

Výrobcem tříkolek je na naše firma Benycargo.

Ne,nepotřebujete.Naše tříkolky mají již v základu velké,široké pneumatiky,které mají hodně hluboký vzorek,který ovšem neznepříjemňuje jízdu po hladkém povrchu jako tomu je u drapáku-představte si jízdu traktorem po silnici a toho bordelu, co vám z nich vypadá.

Jedná se o redukční pedál, který byl konstruován přímo k tomuto typu tříkolky a při jeho sešlápnutí jde všechna energie do síly a vy můžete s lehkostí stoupat i do 18-20% kopce či projet velmi, ale velmi hlubokým blátem či jiným nepříznivým terénem.

Ne nedá, protože by k tomu musel být ten typ upraven, jak motor ,tak diferák a celkový výkon tříkolky,který ovlivňuje i síla baterií. Pokud vám toto někdo nabízí, tak věřte, že výsledek nikdy nebude takový, jako u tříkolky,k která byl s tímto záměrem konstruována.

Ano,uveze 400 kg nákladu + řidiče 100 kg.Garantováno,odzkoušeno i v terénu a kopci.

Ano,samozřejmě,že má zpátečku,která se hlásí zvukovým doprovodem, abyste při tom tichém chodu tříkolky nezapomněli, co vlastně máte zařazeno.

Ano,je.Má dostatečně široký podsedák 95 cm , dostatečný prostor pro nohy i většího člověka a řidítka jsou v poloze,tak abyste se k nim nemuseli krčit.

Největší zákazník má 198 cm a ještě má krapet místa a nejtlustší má 200 kg a tříkolka lítá i s nákladem.

Pokud vám zde nějaká otázka chybí, tak zvedněte telefon a zavolejte, ráda vám na ni odpovím.

KOLIK NABÍJECÍCH CYKLŮ VYDRŽÍ BATERIE?

Baterie vydrží zhruba 600-700 plných nabíjecích cyklů, přičemž baterie lze dobíjet i průběžně, protože nemají paměť.

Kdo za tím sedí?